Yurt dışında yaşayanlar iyi
bilir ki burda sağlık sistemi gerçekten kötü ve şu an bu şikayetim için randevu bile bulamadım bu platformda bilen vardır ümidiyle paylaşıyorum. 14+5 haftalığız ilk trimester kontrolünde bi problem yoktu bebekte rahim ağzında falan, bende bi kist varmış problem olmaz bebek için dedi. 1 haftadan beridir kasıklarmda çok ağrı var .Çok afedersiniz 2 gece önce ilişki sırasında inanılmaz bi ağrı oldu ve çok hafif pembemsi akıntı oldu . Bi kaç gündür öksürdüğümde bile kasıklarıma bıçak saplanıyor resmen. Rahim ağzı kısalığı falan mı var diyorum nedir aklım almıyor, var mı başına böyle bişey gelen?