Papatyam_2021 Slm kızlar bu 3 4 gündür bel ağrısı ve nefes darlığı çekiyorum ağlayacak duruma geliyorum bazen ve çok ağırlaştım ara sıra kalçama da ağrı giriyor normal mi haftaya kontrolüm var devlette bekliyorum şuan sizde durumlar benim gibi mi ???
Seymamuge Papatyam_2021 bende bugun kaburgama yaptığı ağrıdan nedensizce ağlamaya başladım 😅😅 ciddi anlamda ağırlaştım yürümek oturmak kalkmak hatta uyumak çok zorluyor
annebali12 Papatyam_2021 benimde anlam veremediğim bir nefes darlığım var sinir bozucu bir şekilde yani burnumdan nefes alsam olmuyor ağzımdan alsam olmuyor döş dediğimiz kısma öküz oturuyor sanki suya girmişte boğulacakmışım gibi oluyorum. Bebek midemde yukarı çıktı iyice ciğerlerime baskı yapıyor galiba içerde ne dolaplar dönüyor bilemiyorum.
Sedakbyk Papatyam_2021 benimde bel agrim var ara ara kalca agrim oluyor az kaldi diyerek sabrediyorum.
Elif3657 Papatyam_2021 37 haftalığım bende de aynı şikayetler var nefesim yarım kalıyo sanki derin nefes almak zorunda kalıyorum özellikle bugün sırt ve bel ağrım arttı
Kuyumcu annebali12 aynı sorun bendede var bız daha 34 haftalıgız ama gece uykuları bıttı uzandıgım anda kaburgamda agrı ve nefes kesılmesı yasıyorum hele sıcak geceler hepden mafettı benı
Burculi06 Papatyam_2021 beni gece uyurken bacak ağrısı kötü etkiliyor. Onun dışında bazen aralıklı yatarken nefes darlığı oluyor. 2 dk falan. Ben öyle çok ağırlaşmadım ya bendemi sorun var acaba
betuuls Papatyam_2021 bende 35 haftalığım. Nefes darlığı bende de oluyor. Geceleri yüksek yastık ve akşamları az yemek bi nebze rahatlatıyor. Hatta bugün de sırt ve ön kaburgalarımda aşırı ağrı oldu iyice sıkıştım kaldım, az kaldı sabrediyoruz 🌸
gulin-35 Papatyam_2021 nefes darlıgım yok asagıda tasıyorum ondandır belkı ama asagıda bı baskı agrı bel kasık ne bıleyım heryerım agrıyo ıkı gundur kabız hemoroıd mahfoldum 🙄
Sevda58 Papatyam_2021 bende 35+2 yim aşırı bel ağrısı ve miğde yanması çekiyorum normal yani sonlara yaklaşıyoruz.
eaaysenur Papatyam_2021 ben 36 haftalığım koltukta sandalyede asla oturamıyorum karnım batıyor gibi oluyor ama bendede bi kaç gündür çok ayakta durduğum için ayağımda içten yanma oldu peşinden şişme 😂 en çok ayaklarımın şişmesinden korkuyordum
Sevda58 eaaysenur bu aralar banada geliyor acı su afedersiniz vajinama baskı oluyor ve bacak aralarım acıyo bazen doğurayım diyorum bazen korkuyorun kalsin içerde diyorum😃
AESahin Papatyam_2021 aynen çok fazla oluyor rahatlamak adına sıcak duşta su tutuyorum belime sonra havlu ütüleyıp koyuyorum rahatlatıyor baya
ertugrulunannesi Papatyam_2021 aynı sıkıntılar bendede var birde idrar yolu enfeksiyonu var üstüne yanıyorum hep
Ozge1123 Papatyam_2021 bel ağrısı sırt ağrısı fena . Otursam oturamıyorum yatsam yatamıyorum aynı durumdayız 🙄😂😂