Kızlar merhaba. Biz 25 haftalık olduk. Çok şükür bir sıkıntımız olmadi. Kanama vs gibi. Yalnız bir iki gündür bel ağrısı yaşıyorum. Ve bebek çok hareketli. Bazı yerlerde bel ağrısının erken doğum belirtisi olabileceği yazıyor. Bu konuda bilginiz var mi?