Momhappy8 Merhaba 🌸35 haftalık ikizlere hamileyim. Tüm vücudumda kaşıntı var. Kaşınıyor ve kaşıyınca yara oluyor. Böyle olan var mı aranızda hanımlar? 😕
merymm44 Momhappy8 ilk gebeliğimde böyle sona doğru yaşadım kendimi maf etmiştim doğumdan sonra geçti hem kaşıntı hemde yaralar
Gupssse Momhappy8 kesinlikle evdeki çözümlerle vakit kaybetmeyin kızlar doktorunuz a söyleyin kan tahlili yaptırın ciddi bir konu kasinti
Zynpkrhn Aynı durumdayım Resmen yaşam kalitem düştü soğuk su kompleksi iyi gelir diyorlar ama ben hiç bi faydasını görmedim Yarın doktoruma danışacağım artık
Momhappy8 Zynpkrhn Cok kötü durmadan kaşınmak, yara içinde kaldı her yerim 😕 bende söyledim doktorum kan testi istedi karaciğer enzimlerini görmek istedi. Yaptırıp gidicem bakalım
Duygu341 Sirkeli veya tuzlu su ile Dus almayi deneyebilirsiniz Pamuklu kiyafetler giymeye ozen gosterin ve yediklerinizi bi muddet takip Edin Bende nerdeyse 3 ay kasindim kullanmadigim Ilac kalmadi Simdi Ikinci gebeligimdeyim tek korkum tekrar kasinmak
Nilsss Kolestaz olabilir Allah korusun vakit kybetmeden dr danışın çok riskli oluyor bu tür durumlar gebelik sürecinde