[silindi] Selam kızlarrrrr yarın cinsiyetimizi öğrenicez okadar heycanlıyımmm ki var mı aranızda yeni öğrenen veya öğrenecek olan 🐣🤗
Avciii [silindi] ya bende çok merak ediyorum 😂 cuma günü ikili test yapacağım acbaa orda cinayet beli olur mu 😂
[silindi] sukufee01 Yaaa hayırlısıyla kucağınıza almayı nasip etsin Allah 🥰 ben 16+5 bakalım yarın neler olacak ikili yaptırdığımda doktorum hiç bişey dememişti ne güzel siz erken öğrenmişsiniz 🤗
betlkrkmaz sukufee01 ya birşey sorcam benim henüz cinsiyet belli değil ama siz tatlı mı aşeriyorsunuz yoksa ekşi mi 😄
Petula sukufee01 hangi hastaneye gidiyorsunuz ben bugun 2 li teste gittim ama soylemedi sordugum halde
Kbra061888 Bende yarın gidicem ikili test 12+4 günlük hamileyim acaba cinsiyetini öğrenebilir miyim çok heycanlıyım 🙈
[silindi] Kbra061888 Kesn olmamakla birlikle öğrenebilirsiniz bana doktorum hiç bişey dememişti şuan 16+5 🥰
Selinkn Kbra061888 pazartesi günü tam 11 haftalik olduk ve net bir şekilde kız olacağını söyledi doktorum bebegin pozisyonu cok uygundu ve net görünüyordu tecrübeli doktor gorebilir bende doktorumu net diye seçmiştim zaten oyle de oldu 😇😇
oyku27 humeyra_tplsn kaç haftalıksınız sağlıkla kucağınıza alın inş bnde 11 e girecem de merak ediyorum bnde
[silindi] deletedmom2014 Kesn olmamakla birlikte olabilir ben ikili test yaptırdığımda doktorum hiç bişey söylememişti ama burda çok gördüm 12-13 haftada öğrenenleri canm 🥰
mavi_kus [silindi] 16+3 yarın +4 olmuş olcak göstericek mi çok merak ediyorum fark edeceğinden dğeil kız hissediyorum sağlıklı olsunlar inşallah 🥰 kağıda yazmasını rica edicrz ama bakalım napcak 🙉
[silindi] mavi_kus Benim de eşim çok kız istiyo ailelerinde kardeşi dahil hiç kız yok kısmet tabi hayırlısı bakalım çikolata ye git dediler bana bebek hareketleniyomuş ozaman inşallah gösterirler 🤗🤗
Sevval1234 [silindi] ah ah yedim yedim krize gircektim 4-5 tane çikolata yedim vişne suyu içtim baana mısın demedi benimki bağdaş kurmuş uzanıyorrdu asla iptinini bozmadı 😀 16+2 bakalım yarın da denicez inşallah gösterir
mavi_kus humeyra_tplsn ben öğrenip değişmesindende korkuyorum geçen birisi yazmıştı detaylıda bile kız demişler 25. Haftada erkek demişler ☺️ Yani korkuyorum derken küçük bir cinsiyet partisi yapmak istiyoruz sonra değişirse küçük bir şok olabiliriz 🙉
humeyra_tplsn mavi_kus evet kız olursa değişim gözlenilebiliyor fakat erkekte bu olasılık çok daha düşük oluyor 😊
[silindi] mavi_kus Kuzenimin 2 oğlu var yine hamile kız dediler heveslendi bişeyler aldı falan sonra ki randevuda erkek dedi doktor olabiliyo bazen 😄🤗
fyznrilter [silindi] Daha öğrenmedik bizde çok heyecanlıyız, cumartesi günü kontrol var inşallah öğreniriz 14+0 dayız 🌾💛