Merhaba sevgili anneler hamile kaldığımda 65 kiloydum su an 24+3 haftalığım toplamda 6 kilo almışım. Doktorum bana doğuma kadar 10-12 kilo almamı söyledi. Sabah kahvaltısına başlangıcım 12-1 arasında oluyor . Daha öncesi yapamıyorum cok denedim midem bulanıyor midem yemek yemeği kabul etmiyor ne yazıkki.Evden çalıştığım için spor yapamıyorum akşamları ( her akşam olmasada) evin içinde yürüyüş yapıyorum genelde 3500-4000 bin arasında oluyor adımlarım. Eşim akşamları eve yorgun geldiği için dışarı cıkıp yürüyüş yapamıyorum tek basıma da cıkmayı sevmiyorum. 30. Haftaya kadar en azından kilomu korumak ya da 1-2 kg da olsa vermek istiyorum önerilerinize açığım 😊