Merhaba bayanlar adetim 3 gün gecikti, testler negatif şırnaktayım sürekli aynı hastaneden gidip kan vermek istemiyorum. Doktor en son 9 haziranda 2 yumurtalığında da sıvı var yumurtan çatlamış dedi ama acaba doktor yanlış mı bildi yumurta olmadı da ondan kı adet olmuyorum acaba