Şubatta kürtaj oldum.O zamandan bu yana folik asidi hiç bırakmadım.Geçen ay planlı gebelik için doktora gittim muayene etti ve hamile kalmana bi sıkıntı yok dedi corasprin verdi önlem amaçlı.Bu ay hamile kaldım.Bundan sonrası nasıl ilerler bilmiyorum ama biraz ara verin hem psikolojik topla hemde rahmin toparlansın