Merhaba kizlar 18+1 hamileyim qaliba ilk haraketleri hiss etmeye basladim ama gobegimden yarim karış aşagida… ben daha ustde oluyor olmasi gerekiyor biliyorum…acaba boyle olmasi normalmi ? 🙄
Bide haraketleri sanki kucuk balik yuzuyormuş gibi oluyor ara sira bu bebek haraketimi ? Yoksa bagirsaklarmi 😀