huriye35 Kızlar bi bakabilir mısınız? Izmır 9 eylül hastanesine kadın doğum doktoruna giden ve çok memnun kalan hamişler yazabilir mi doktor isimlerini
N-h-e123 huriye35 ben bından 3 sene önce karnımdan sıvı aldırmıştım . Profesör Sabahattin altınyurt vardı. Zaten sıvıdan önce onun muayenehanesine gitmiştik o demişt randevu alın falan diye . Şu an oraya gidiyor mu bilmiyorum bi araştırın tavsiye ederim
huriye35 MerveSglk95 gerçekten öyle nasıl alıcaz bide web sayfasında 12 haftalıktan küçük gebelere polikinlik 2 den aliniz diyo öyle bi polikinlik cikmiyoki sadece polikinlik 1 cikiyo o da dolu
MerveSglk95 huriye35 bende de amli bakiyorum yok bide sanirsam 6 aydan sonra gelirsen doguma almiyormus
Seyhanabay huriye35 02324129898 bu numaradan doktorlara randevu oluşturabiliyosunuz Erkan Çağlıyan hocaya gidiyorum ben iyi bı doktor
merkk Seyhanabay merhaba, doğumu da burda mı yaptınız. Bugün devlete gittim. Oradaki doktor deü hastanesini gitmeni tavsiye ederim dedi. Aklım çok karıştı yardımcı olabilir misiniz ne gibi farklar vardı Meliisssaaaa123 ı