BayanZuzu 37+2 oldum bugün ve oğlum resmen rahmimde kimildiyo aşırı aşağıda hissediyorum hareketlerini ve aşırı değil ama son günlerde sanki adet olcakmisim gibi ağrım oluyo( duzensiz ağrılar)sizce bunlar neden oluyo korkuyorum bı yönden de🥺
BayanZuzu Dilekcnkn haftaya salı kontrolum var hazır gitmişken orda sorarım hemde bakar diye dusunuorm
Devrimim_Evrimim Ben bugün gitti. Qyni sorunlar vardı sordum gayet normal zaten olması gereken dedi daha doğmaya niyetleri yok emin ol bekletirler bizi