Sedarif sürekli emdikçe sindiremiyor yediğini bu da daha fazla gaz oluşmasına sebep oluyor ama ben yine de veriyordum çünkü bü tek öyle susuyordu oğlum, her yolu denedim geçmesi için sadece sabretmek lazımmış ben bu günler bitmicwk hep böyle olucak diye o kadar üzülüyordum ki çünkü çok zorlanıyordu. Biogaia ve sab simplex kullandım fayda etmese de az da olsa iyi geldi. Karnına ve sırtına sürekli masaj yapabilirsin zeytinyağıyla her emdikten sonra kesinlikle gazını çıkart ve küvetine suyu koyup içinde biraz kalabilir o da çok rahatlattı. Yaptıklarım bunlardı ve yediklerime çok dikkat ettim etmeme rağmen gazlı bi bebekti yine de Allah sabır ve kolaylık versin inşallah