diamond2635 Kader477 benim de gebeliğim henüz çok yeni ama bugün çok kasık ve bel ağrım var korktum biraz açıkçası 6+4 üm
Minik_kalplim_ Kader477 magnezyum ilacıysa kullanmaya devam et kasılmayı önlüyor birazda olsa ama çoksa doktoruna danışmanda fayda var 🙂🙏🏻
Esediii Kader477 ben magnezyumu 28.haftada basladim ya senin erken geldi bana doktoruna danis tabiki o daha iyi bilir ondan bana erken gibi geldi dedim ama doktor kadqr bilemeyiz tabiki
Esediii Kader477 bnde öyleydim canim 37 haftadayim hala zayifim bir gobegim var okdr, sen hergun sut yumurta yogurt tüketiyor musun mtlaka tuket hic aksatmadan 🙂