Kızlar bebeğim aşırı hareketli bugün hiç durmuyor desem yeridir bu hafta çok az hareket ediyordu aslında hatta dün hiç hareket etmedi diye hastaneye gidecektim nerdeyse. Doğum olacağı zaman bebek hareketlenir mi acaba doğum yapan arkadaşlar böyle şeyler yaşadılar mi 🤔 Yoksa boşuna heveslenmeyeyim mi 🙄
Bu arada 36+3uz bugün cumartesi nişanım gelmişti sancilarimi bekliyorum dün geceden beri sancım var ama düzenli değil düzene girmesini bekliyoruz.