irem ben de 1 kimyasal yaşamıştım bundan önce, sizi çok iyi anlayabiliyorum, benim için düşük amh la mucize bebekti yavrum kaybedinceki hislerimi anlatamam bile. İnsanlar diyebilir kimyasal düşük bile sayılmaz ama o hissiyatı bir de bana sorun.. kaybın küçüğü büyüğü yok benim gözümde. O yüzden sizi çok iyi anlıyorum, şükür ki rabbim tekrar nasip etmiş size, ve bir tedavisi var.. güzel düşünelim iyileri çağıralım sağlıkla büyüsün minnoş ♥️♥️🐣