wills aaaa benim de rahmim tam da böyleydi canim ama benim doktorum ameliyat olmam gerektiğini bebeğin yerlesecegi yer olmadığını söyledi, bende doktoruma çok güvenerek ameliyat oldum, rahim düzeltildi ve olmasi gereken gibi oldu 1 yil sonrada hamile kaldim çok şükür şuan 18 haftalik bir sorun yok, Rabbim hayırlısı ile nasip etsin insallah