Alparslaninannesiiiiii Dilanmutlu hayır canım henüz korse kullanmaya başlamadım çarşaf sarıyorum karnıma sarkma olmasın diye korse bi hafta sonra ağrılarım tamamen geçsin öyle başlıycam
Mom789 Dilanmutlu yok daha 4.gundeyim takmam ben hemen takan nasil.takiyor bilmiyorum ama müthiş bir aci oluyor zaten ben kullanamam ama bir hafta sonraya daha iyi olurum o zaman kullanmak mantikli
Miralinda Dilanmutlu ben yarım anestezi oldum narkoz atmaya başlayınca üşümüştm baya 2 3 kat örtmelerne rağmen titriyordum bilmiyorum sizin nasıl olur ama önlem amaclı bir çorap bir üst kıyafet bulundurun
Nymphadoraa Dilanmutlu 38+6 da sezaryen doğum yaptım.ultrasona göre gelişimi bir hafta öndeydi. Çok şükür bi sıkıntı yaşamadık bi gece kalıp çıktık hastaneden