Ocakmam Kızlar anne yanı yatağı için önerinizi almak istiyorum. Bazı beşikler sabit bazıları sallanıyor kullanan var mı.? Sabit alsam sıkıntı yaşar mıyım.?
Fasulyemibeklerken Ocakmam Canım asansör sistemli anne yanı beşik aldım ben ister sallıyorsun İSTERSEN ayak kısmında kilit var sallqmıyorsun şahsen ben hamak beşikte almayı düşünüyorum uyutup yerine koymak için
Ankaku Ocakmam yenidoğan bebegin sallanmaya ihtiyacı yok kendi kendine uyuyor sallanmayi biz alışıyoruz sabit beşik yeter
Fasulyemibeklerken Haticeerez Teşekkürler cnm bende anne yanı beşiği ana kucağı aldım şuan birde hamak eklemeyi düşünüyorum