Merhabalar , 38+0 idrarımda bugün ikince kez kan görüyorum miktar çok değil damla damla diyecek kadar ama tedirgin oldum.bu durumu yaşayanlar var mı? Doğum belirtisi olabilir mi?
bebeğimin hareketlerinde bir sıkıntı yok ama ikinci defa görünce sizlere de sormak istedim.