Kediannesi123 ilaydamucizem ben aldım ama daha kullanmadım bence konfor açısından rahat ettirebilecek bir ürün.
MDT ilaydamucizem ben gerekli olduğunu düşünüyorum evdeki herhangi bir yastık da kullanılabilir. Gereksiz masraf ve gereksiz eşya bence
Nymphadoraa ilaydamucizem bence çok gerekli sezaryen doğum yaptım hastanede bile onu kullandım emzirirken. Hala daha kullanıyorum çok rahat ediliyor
mercimekkoftesi1 Bana da çok ihtiyaçmış gibi gelmiyor açıkçası ama annem almış bana da rahat edeyim diye 🤷🏻♀️
aslanreis Gerekli gereksiz konusu tartışılır ama bana hediye alınmıstı yaz günü bebekle rahat etmistik cok kullandım