Tugcer12 Merhabalr bir sey sormak istiyorum ☺️ Doktor kontrolunde elbise giymek istiyorum malum cok sıcak ve cıkart gıy pamtolon cok yorucu ama gobegımı acacağim ıcın nasıl olcak bılemıyorum sizin fikriniz var mı napyossunuz elbiseyle gidince fikir verirsenız cok sevınırım ❤️😃
Nur_tanem Tugcer12 doktorundan önce sekreteri seni hazırlıyor cnm rica edersin üzerine örtü veriyor altıma kısa şort giyiyorum bende bacaklarımı örtmüş oluyor o örtü bı sıkıntı oluşturmuyor daha rahat oluyor 🤗
Naz_01 Tugcer12 elbiseyle gidebilirsiniz bende gidiyorum orda zaten örtüleri var onların bacağınızı bile kapatıyor o örtü
Berilsu Tugcer12 trentyolda yarim elbisemicin taylar oluyor onlardan al bence.hemde.cok.rahat oluyor elbiselere normaldede giyersin 🤗
bebegimizibekliyoruz1 Ben tesettürlüyüm ve genelde elbise giyip gidiyorum ya elbisenin önü düğmeli oluyor ya da düzse de altına tayt giyiyorum
metehaninannesiii Tugcer12 Ben hep elbiseyle giidyorum peçete veriyorlar uzun onu seriyorum o kadar sıkıntı olmuyor
Naz_01 Tugcer12 siz söyleyin verirler .siz yine de yanınızda bir şal götürün eğer vermezse de onu örtersiniz.
Lulemom Ben hep elbiseyle gidiyorum. Tek kullanımlık örtüleri var. Doktordan önce sekreteri üzerimi örtüyo. Sorun olmuyo daha rahat elbiseyle gitmek, heryerde var mıdır örtü olayı bilmiyorum tabi
Lulemom Tugcer12 peki normal ultrasonda elbise giyip karnı açınca napıyosunuz. İç çamaşırıyla mı kalıyorsunuz 🙄
Glbnpk Tugcer12 Ben açık olmama rağmen, yardımcısı göbeğimin altından itibaren bir örtü örtüyor. Nstde yalnız olmama rağmen örtüyorlar.
ayfer69 Tugcer12 bende tesettürlüyüm elbise giyinmeyi çok seviyorum ama sırf taytla kalmamak için randevulara etek giyinerek gidiyorum. Elbiseyi yukarı kaldırınca rahat edemem diye düşünüyorum hep