Eşim de de varikosel çıktı ama çok az bir değerde üroloji doktoru normal yolla devam edin dedi.
Ama Hangi hastaneye gittiysek tüp bebek tedavisi yapacaz dedi başka çaresi yok dedi değerlere bakınca moralimiz çok düşüyordu bizde sabır ettik devam ettik yumurtlama günlerime denk getirdim günleri
Ve 4 ay sonra hamile kaldm rabbim verirse her şekilde verir umudunuzu kaybetmeyin yeterki sabur edin dua edin
Şuan 19 haftalık hamileyim rabbim isteyen herkese nasip etsin inşallah ❤️