senmad ben 10. Haftanın içindeyim hala yaşıyorum ki aşırı kabızım basur olucam diye korkuyorum araştırdım bAya bi hormonlardan kaynaklanıyormus doktor kontrolune gidince söyliycem yoksa basur olucam bu gidisle ne yapsam olmuyor kayısı bol su bol haraket hurma vs vs hiç biri fayda etmiyor