Yasinimm 29 haziran Allah izin verirse inşallah sabah aç karna gel dedi gece hiç bir şey yeme bebeğin durumuna bakcaz ona göre konuşuruz dedi doğum olur mu o gün 😭ay çok korkuyorum ya
Biranne2meyve Yasinimm korkma niye korkuyorsun belki meleğini kucağına alacaksın o gün tadını çıkar mutlu yaşa o anı 🥰
Pelinbyrktrlr Yasinimm Canım zaten hamileliğin hep stresle geçti hep üzgündün artık güzel düşün mutlu ol bebeğine kavuşacaksın olumlu düşün
Seda-1 Yasinimm benimde 1 Temmuz doğumum doktor bir gün öncesi gece 12 sonra bişey yeme dedi belki size bebiş gelecekse
Neseli5 Yasinimm şuan 37+4 olmalısınız, aramızda 1 gün var sizinle, güzel vakitler ki 29a kadar bekleyelim demiş, kalmış 5 gün ne güzel bir heyecan kavuşma vakti Allahın izniyle yavrunuza 🌺🤲
Yasinimm Neseli5 inşallah normal de 3 temmuz plasenta yaşlanması çıktı dün inşallah salı gününe dayanır da o gün alır umarım🐣🤲💙🧿
Yasinimm Deletedmom23234 evet plesanta yaşlanması çıktı dün salı günü gel dedi inşallah o güne bir terslik olmazsa umarım o gün olur sağlıcakla ♥️🐣🤲
Deletedmom23234 Yasinimm Çok geçmiş olsun 🤲🏻 doğum şeklinin hiçbir önemi yok siz ve bebeğiniz sağlıklı olun ❤️
Yasinimm Neseli5 amin inşallah 5 gün sonra gel dedi ama korkuyor yine de insan 😪😭🤦♀️bu plesanta yaşlanması kötü bişey mi inşallah oğluma bir şey olmaz da sağ salim kavuşurum
Neseli5 Yasinimm inşallah kötüyü düşünmeyin, plesenta yaşlanması hakkında bir bilgim yok maalesef, ama doktor o güne randevu verdiyse demek sıkıntı yok