Su_ada Merhabalar .bahçemizde ısırgan otu var taZecik.annemler faydaları çok pişir ye diyorlar.28.haftamdayim acaba yarar olsun diye bebeğime zarar verir miyim.İsirgan otu zararlı mıdır bilen varmi
Prlkelif Su_ada biz çorbasını yaparız nerelisiniz bilmiyorum ama Artvin’de çorbası yapılır yemeğini hiç yemedim. faydalıdır ve çok lezzetlidir
midekoruyucu Su_ada ayyy ne çok severiimmm 😍 afiyet olsun bacım abartmadan ye 😋 herşeyin fazlası zarar