Esra-m- Merhabalar. 38+2 olduk, önceki kontrolde de bugünkü kontrolde de nstde hic hareket etmedi bebeğim. Serum sonrasi nstde hareketler belirdi. Nst öncesi gayet hareketli hastaneden gelincede öyle. Bu durumla karşılaşan oldu mu hiç???
Eymenkuzusu Esra-m- benimde oyle olmustu 40. Haftamda serumla hareketlendi nst ye girmedn once 1 litre su icin o zamn hareketli cikiyorlr
EdaBr Esra-m- bugün başıma geldi benim de. Ama ben aç karnına gitmiştim acil olarak o yüzden oldu. Doktorum da istersen kahvaltı yap gel ya da serum verelim dedi. Kahvaltı yaptım tekrar girdim. Bu sefer de durmadı 🤷🏻♀️☺️
Esra-m- Eymenkuzusu suda içiyorum sütte çikolata yiyorum. Nst öncesi sonra gayet hareketli nstde hiç oynamıyor😕 bugün iki serum takıldı yawas yawas hareketlendi diye yatış yapmadılar hareketleeini say dediler. Normalde o kadar hareketliki kendimce söyleniyordum oğlum dur artık yordun anneyi diye😃
Esra-m- Basakgul uyuyodur belki diyorum karnımı sallayıp bakıyorlar normalde hareketli diyorum nstde yok diyorlar. 2saatlik yol gidiyoruz yolda müzikler falan cok hareketli hastaneye gidince yorulup uyuyor heralde 😄
Esra-m- EdaBr kahvaltısız gimiyorum yanımada atıştırmalık alıyorum nolur nolmaz diye ama nstye girince birşeyler oluyor bebişe😄
Esra-m- Basakgul gün içinde de üçüncü nstde hareketlendi iki ker serum yedim. İlk olduğu için abartıyormuyum diyorum ama doktorlar nst sıkıntılı deyince stresten tansiyonum cıkıyor