Görümcem 2 sene önce normal doğum yaptı aşırı memnundu özelden farksız olduğunu söylüyor. Burada gördüğüm yorumlara göre memnun olan kadar olmayan da var. Mesela biri, saatlerce sancı çektim ve sürekli öğrenci doktorları getirip açılma kontrolu yaptırdılar üzerimde demişti. Açıkcası bu yaşamak isteyeceğim son şeylerden biri olurdu. Bir ara kontrole bari gideyim belki devlette doğururum dedim ama cesaret edemedim özelde zorunlu sezaryen olacağım