Gulsahaslan benimde nabzim yuksek cikiyordu canim kardiyolojiye gittim 150ye kadar normal 150yi aşarsa ilac baslamak zorunda kaliriz demisti . Ve hamilelikte normalden biraz daha yuksek cikmasi cok normal ikinize birden yetmeye calisiyordu dedi doktorum. Istersen sende bir randevu al kardiyolojiye