Kızlar merhaba 35 haftalık hamıleyım 5 gündür ishalim geçmedi ilk 2 gün hep karın ağrılı gecırdım üsüttüm dedim gecer heralde dedım ama 3 gündür karnım ağrımıyo ama ishalim. Bir kaç gün önce haftalık yazımı okurken bide baktım bu haftalarda ishal olunur gayet normal yazıyordu oyuzden ıcım rahatladı. Ama doğum belrtisi dye de duymuştum sanki boyle bırsey yasayan varmı. Korkmalımıyım.