Benim de sürekli tansiyonum düşüyor asla ne bulantı ne başka bişey oldu bende ama tansiyonum düşünce kötü oluyorum bu aralar iştahım da kesildi eskiden daha çok yerdim şimdilerde akşam pek yemek yiyemiyorum normalmiş ama sık sık tansiyonunu ölç dedi bana doktorum