esrabcr_ Kızlar 2. trimestere geçtim ama uygulamada hala 1. trimesterde kaldı bununla karşılaşan oldu mu ?
esrabcr_ Eligulu sabırsızlıkla alakası yok sadece merakımdan sordum ☺️ Uygulamayla alakalı bi problem mi var diye yoksa 2-3 ne farkeder ki ?
midekoruyucu esrabcr_ belki de siz yanlış hesapladınız 😊 çünkü uygulama doğru ilerliyor, tam haftanız nedir ?
Gulerkrmn esrabcr_ Bende ilk 90 gün tamamlanınca 2. Trimester yazar sanıyordum ama internetten araştırınca 14. Haftada başladığını öğrenmiştim.. Sizinde bi kaç gün kalmış 😊