Rumeysare Eskişehir anneleri hadi toplanalım hangi hastaneye hangi doktora gidiyorsunuz kaçıncı haftadayız nasıl geçiyor hamilelik :)
Gozdeku Rumeysare 38+2 deyim. Ümitte Murat beye, şehirde Ayşe hanıma gidiyorum. Artık sadece bekliyorum 🥰
MelekkkkKY @Rumeysare 31+1 günlüğüz Ümit hastanesi Murat beye, yunusemrede Funda hanıma gidiyorum 🙂 siz kaçıncı haftadasınız
Rumeysare Gozdeku Ya çok az kalmış bende murat beye gidiyorum 35+4 haftayız nasıl olucak doğumunuz belli mi :)
Gozdeku Rumeysare şimdilik normal gözüküyor galiba. İlk gebeliğim çünkü. Sancım açılmam da yok bekliyoruz öyle 😁 sizin nasıl belli mi
Rumeysare Gozdeku Benimde belli değil her hafta gitmeye başladım 10 gün sonra sancın olursa olabilir dedi bakalım hiç tık yok beklemedeyiz
MelekkkkKY Civciv222 en son 30+3 de gitmiştim 32. Haftada tekrar gel dedi. Birde 32. Haftadan itibaren her muayene öncesi nst girip öyle gel demişti