Kızlar selam bu sefer size gebelik dısında bir şey sormak istiyorum. fillhage diye bir marka var iğnesiz dolgu seti diye geciyor botoks etkisi yapıyormuş krem kullanarak kırışıklıklar için . instagram hesabına baktım 18 bin küsür takipcisi var ama beğenileri 12 18 25 filan ve yorumlarda sadece fiyat istemişler kullanıcı yorumu filan yok hiç. Alıp almamak konusunda kararsız kaldım. Kullanan var mı ?