Merhaba kızlar 19+4 günlük hamileyim karnımda sertleşme oluyor zaman zaman haftasonu oldu pazartesi dr gidecektim pazartesi salı olmadı bugün yine oldu annemin yanındayım 2 haftalığına dr uma uzağım yani başka dr a da gitmek istemiyorum karnımın bi tarafına bebek toplanıp yumruk gibi oluyor birkaç saniye sizde de oluyor mu Allah aşkına rahatlamaya ihtiyacım var dr a soran oldu mu bu durumu