Seda-1 Arkadaşlar Merhaba grip olmuşum 3 gün sürdü ve geçti ama bugün koku ve tat alamıyorum gripden sonra bunu yaşayan varmı (ateşim eklem ağrım kovid belirtilerim yok koku ve tatdan başka)
Zeliiiss Seda-1 ay benn ya grip oldum ilk gün eklemlerim ağrıdı ama sonra geçti. Hapşırık burun akıntısı kaldı iyileştikten sonra koku kaybı yaşadım şuan hala koku alamiyorum
Seda-1 MineLule daha öncede ben gripden sonra böyle birşey yaşadığımı anımsıyorum ama yinede sormak istedim
Seda-1 Zeliiiss bende şuan burun akıntısı yada eklem ağrısı olmadı sadece burnum tıkalı ses değişikliği var ama tat ve koku alamıyorum korkmadı değilim 😊 kaç gündür tat koku yok