Merve6185 Arkadaşlar 40 haftamız doldu normal doğum doktor bekletiyor beni Bi sıkıntı Oluru erkek bebek tecrübesi olan varmı
Exolla01 Benimki de yarin 41 +2 oluyor randevum var yarın muhtemelen bana yatış veririler bende tedirginim kakasını falan yer diye kendi sancim acilmam da yok
msakimm Bende 40+1 bu gün muanem vardı sancım var ama açılmam yok pazartesiye kadar geldi geldi gelmedi yatışım yapılıp suni sancı verilecek
Exolla01 Merve6185 evet 41 +2 olduğumda yatış verdi saat 2 de yattım 3 gibi acilmam hala yoktu sancı da Yumuşatıcı fitil verdiler o açtı 3 cm gerisini anlatmiyim kötü bir tecrübe etkilenmeyin 😑
Exolla01 mevos_blt07 o zaman sana da gün aşımından yatış veririler direk suni sancı vermiyorlar Yumuşatıcı fitil veriyorlar alttan o 5 cm e kadar açıyormuş hormonluymuş
mevos_blt07 Exolla01 artık birşey yapmaları lazım bir yandan korkuyorum bir yandan artık birşeyler yapılmalı diyorum çünkü çok yoruldum ne uyku kaldı ne psikoloji😣
Exolla01 mevos_blt07 evet doğru ama şöyle düşün eninde sonunda olcak zor veya kolay oluyor bi sekilde