Hanginizin bebeğinde anensefali tanısı konuldu ? Ben böyle bir bebeğin doğumuna tanıklık ettim, zaten 5 dk yaşayamadı bebek , nasıl desem çok zordu rabbim kimseye yaşatmasın . Aileye erken dönemlerde söylenmiş ama onlar beklemeyi tercih etmişti . Ben bu doğum şekline tanıklık ettiğim için sanırım gebeliği sonlandırırdım .Sonrasında oluşan travma sanki daha ağır olabiliyor