GozdeDeniz Ben de ilkini özelde yaptım canım Çatı muaynesi yapmışlardı çünkü planlı sezeryan değildi ani sezeryana alındım normal doğra bilir miyim diye o esnada çatı muaynesi yapıldı İkinci sezeryanın mecbur olmasına rağmen neden çatı muaynesi yaptılar ki zorlada normal doğum yaptırmıyorlar değil mi bir sene geçti çünkü benim aradan😂😂