Merhaba arkadaşlar 26 haftalık gebeyim doktorum imom kullanmamı önermişti 4 kutu bitirdim fakat pahalı bir ilaç ilk bugün devlet hastanesinde muafil ilaç sordum decavit yazdı baktım içerik nerdeyse aynı sadece omega yok içinde. İlk gebeliğimde hep decavit kullanmıştım o zaman imom vermemişti doktorum. Siz ne kullanıyırsunuz decavit de imom yerini tutarmı acaba yada ayrıca omega alıyomusunuz