Merhaba hanımlarr. İlk 3-4 ay bulantım vardı 4 kilo verdim sonra geçti ondan sonra güzel devam etti iştahım ama aşermedim hiç şu anda da tekrar iştahım kesildi 30. Haftaya girdiğimden beri canım hiçbirşey istemiyor bebeğim için yemeye zorluyorum kendimi benim gibi olan var mı ya🥺😒