yagmuurry1 Normalde 36da ama ben lekelenmem geldiği için gittim bugün doktoruma çatı muayenesi yaptı açılma varmı diye baktı 35.haftadayım.Burda okudukça korktum yok söyle acıyor böyle acıyor diye hiçte açıtmadı korktuğum gibi olmadı çok şükür gayet iyiydi. ilk sadece parmaklarını sokunca irkildim sadece okadar.