rojinlina44 hayırlı olsun öncelikle. Bende 19 haftalık hamileyim. 3 hafta oldu cinsiyetini öğreneli. Rahmime düştüğü andan beri hep kızım diye sevdim, ama farkında olmadan. Farkına vardığımda da üzülüyodum çocuğa kızım deyip duruyorum diye. Çevremdeki herkes ama herkes oğlun olucak senin dediler. Rüyalarımı bile etkilemeye başlamıştı artık sürekli erkek bebek görüyodum. Onca şeye rağmen hep kız hissettim ama hep. Kız kıyafetleri falan baktım hep. Kesin kız diyordum o derece hissettim. Vee beklenen sonuç, kızım olucak nasipse🤗 bence hissediyor anneler ben buna emin oldum bu süreçte.. Rabbim gönlüne göre versin inşallah🙏🏻💙