Gokcelii Ayduru16 canım benim kasılmam vardı bebek toplanıyordu bugün gündüz birde bel ağrım vardı ama sancıymış ben sancı olduğunu hiç anlamadım. Öylesine bi doktora gideyim dedim nişan da devam edince meğer 4 cm açılmam olmuş hemen yatışım yapıldı ve kavuştuk bebeğimle 🥰 darısı kolayy bi şekilde size olsun inşallah. ❤️😍
Gmommysboy Ayduru16 bugün sordum kafası çok güzel yerleşmiş dedi dedim bu göbek deliğimin orda arada çıkntı fln oluyor poposu mu fln’ hareket eder sen onu boşver gene aynı pozisyonu alıyor ''dedi🤷🏼♀️
Ayduru16 Gmommysboy Hıı saol cnm Allah razı olsun valla, içimi biraz rahatlattı bnmki sanki yan yatıyor gibi geliyor doktor baş gelişi diyor hakkımızda hayırlısı olsun inşallah Allah razı olsun gülüm saol tekrardan 😘😘😘💕🌹❤️💋
Ayduru16 Gokcelii Bn şuan yeni doktordan geldim nts de sancım çıktı ama hiç açılmam yokmuş hemde hiç 😔😔😔 eve geldim, bu bebiş daha gelmez morelim bozuldu, bu arada Allah analı babalı büyütsün inşallah Rabbim hayırlı ömürler versin inşallah ❤️🌹💕💋
Babyjo Ayduru16 kuzum bozulmasın benimde sancim vardi 3 kere nisan geldi ama acilma yoktu b ugece tekrar sqnci basladi 3 cu gun bu gun ay insqllah acilma oluyordur
Gokcelii Ayduru16 Hayırlı zamanda kolaylıkla gelsin inşallah sıkma canını canım. Allah razı olsun teşekkür ederim ❤️
Ayduru16 Babyjo valla o kadar yuruyom hiç aksatmadan merdiven in çık squat çömelme hareket leri hepsini yapıyom açılmam olsun isterdim neyse hayırlısı
Babyjo Ayduru16 bende merdiven in cik squat sicak su comel vs vs… nasipten ötesi yok saglikla gelsinlerde nasil gelirse gelsinler kuzular