Kazayla gebe kaldım kızım daha 19 aylıktı cinsiyeti öğrendik 2 doktorda kız gibi dedi😅 ama bence kız 17 haftalık olucaz
ay ne güzel kızıma arkadaş olucak offf çok mutluyum kızım için kızımda tam arkadaş canlısı her bebeği görür öpücük atar kardeşi ona harika yoldaş olucak bana bişey olsa bile onlar ikisi el ele olucak💖🥰🥰🥰😍😍😍😍
Şimdi isim telaşı başladı😁
Kızımın ismi Sare Duru acaba bu ne olsa arya Ela koyacaktık ilkini içimizde ukte kaldı eşim şimdide arya çok kaba boşver diyor
bade yada yade çok tatlı geliyor ☺️☺️☺️