Didem4957 Arkadaşlar şiddetli diş ağrım var doktoruma gittim muayene oldum 12+2 yim şuan dişimin çekilmesi lazımmış doktorum herhangi bir sorun olmaz dedi antibiyotik verdi dizlerinde başınıza geldi mi
betuss10 Didem4957 ben de largopen kullanmıştım ancak kökü göremedikleri için çekmediler hala arada iltihap yapıyor doğumdan sonra röntgene girip öyle tedavi uygulatacağım geçmiş olsun 💐
dtbsra6 Didem4957 bi sıkıntı olmaz canım hamilelikte kullanılan lokal anesteziğin gebelik kategorisi B. Ağrıyı çekip kendini de bebeği de strese sokmaktansa dişini çektirmen daha iyi 😊
MelekkkkKY Bende antibiyotik kullanıp çektirdim herhangi bir problem olmadı çok şükür 1 ay oldu nerdeyse çektireli 🙂
Didem4957 dtbsra6 o kadar korkuyorum ki hayatımda hiç dişimi de dişçi de çektirmedim nasıl yapıcam bilmiyorum 🙁