cahillesohbetikestim minikkusummm bizim ilk evlendiğimizden bu yana belliydi oğlan olursa Alparslan kız olursa Almila 🥰❤
Yasinimm minikkusummm Allah nasip ederse inşallah timur olucak💙🐣🧿🤲40 defa isim değiştirdi saolsun eşim
Mom8899 En başından beri kızın da erkeğin de ismi belliydi. Oğlumuz oluyor Allah’ın izniyle, ismini de Yiğit Arel koycaz 💙
Gull_94 minikkusummm kızıma Seren ogluma Yamaç ısmını koyduk bıdaha cocugum olursa Eliz koycam kız ısmı olarak cok ıstıyodum ama oglum oldu ısım ıcımde ukte kaldı😂🥲
Aysobaciniz minikkusummm bizde ögrendiğimizde düşündük Muhammed Mirza diye Ama çok kararsızm halen elli kere değişti çünkü 😃
A_S_K minikkusummm Kızımın adı Dilek Ayla ♥️ Bir kızım daha olursa bir fikrim yok, Alya olabilir Asya olabilir. Tomris Asya düşünüyoruz. 🤷🏻♀️ Erkek olursa da babası Göktürk Baybars istiyor,ben Göktürk Barlas istiyorum. 😂
Ayseee4238 A_S_K ayh sizde bizim gibi eski Türk.isimlerini çok seviyorsunuz sanırım kızım olursa Tomris çok istiyordum ama oğlumuz olacak Barlas Noyan koyacağız🤗
Olyb A_S_K Dilek Ayla çok güzel 🥰 Tomris de güzel. Öz Türkçe isim istiyorsan Asya ismi pek uygun olmaz ama canım. Asya aslında Italyanca kökenli bir isim. Tomris Ayça güzel olur ama 🌸
jasmin001 minikkusummm en bastan belliydi kız ve erkek isimleri oğlum olacak Sait Ege koyacaz hayırlısıyla😇
efelettin Oğlumun ismi Atlas Efe 18 haftalık kızıma hamileyim Gülce düşünüyoruz, yanına bi isim daha bakalım 🥰🥳🎉
Ayseee4238 minikkusummm 17.haftada cinsiyeti öğrendik zaten aklımızda 3tane isim vardı ama 19da netlestirdik ismini Barlas Noyan koyacağız ins🤗
A_S_K Ayseee4238 Evet seviyoruz. Yani benim için önemli olan Türk kökenli bir ismi olması. Dilek Ayla da tamamen türkçe bir isim. İkinciye de öyle bir isim koyacağız. 🖤 İsmiyle yaşasın sağlıkla doğsun minik bey🙏🏻