elisam1206 Yaklaşık 1 haftadır parmaklarımda çok yoğun bir ağrı var kıvıramıyorum bile parmak uçlarımda hissizlik ve uyuşma var bazen koluma da vuruyor bu uyuşma bunu yaşayan var mı neden olabilir
kubrakokcan elisam1206 Benimde öyleydi , magnezyum yazdı doktorum. Pek bir faydasını da görmedim açıkçası. Hala parmaklarım ağrıyor 🙄
Eylemmm1655 elisam1206 Ay benim de öyle sinir bozucu uyukum var uyutmuyor kotu bu sancı giriyo el parmaklarımı ve bileğime bazen sinirden kesip atasım bile geliyo o derece
Naz_01 elisam1206 34+4deyim bu iki haftadır bende de var el parmaklarımda .sabah uyandığımda daha çok oluyor akşama doğru azalıyor .ağrısından parmaklarımı kapatamıyorum resmen sabahları
elisam1206 Naz_01 aynen tam olarak benimde öyle sabahları ağlatacak kadar bir ağrısı var sonrası azalıyor ama uyuşukluk hissizlik geçmiyor
kubrakokcan elisam1206 Bana da faydası olmadı. Sabahları parmak ağrılarımdan ağlama noktasına geliyorum. Malesef
Eylemmm1655 elisam1206 aynen doktorum bol.bol yoğurt peynir tuket diyo içim.disim kaşar peyniri.yogut oldu
Aynur-51 Benimde çok fazla parmaklarim agriyor ama odemim fazla olduğu günler dayanılmaz bir hal alıyor.geceleri özellikle fazla odemim oluyor parmaklarim gerginlikten kapanmiyor. Bazen bileklerimi vuruyor. Surekli buz koyuyorum agridan
elisam1206 Aynur-51 benimde öyle gece başlıyor sabaha kadar devam ediyor ağrı sonrası uyuşma olarak kalıyor
Aynur-51 Benim daha önceki haftalarda uyusmamda oluyordu .uyuşma azaldı ama çok şiddetli parmak ağrısı cekiyorum.