Pinar17 Pammuk düşük risk gelmis 1000de 1 değil ya 10000 yazıyor yanlış görmediysem. Gayet güzel gelmiş bence 250 altı risk çünkü
DemetF Pinar17 ben daha ulasamadm doktora e nabiza dusmus ama bole ayrintili gozukmuyor neden acaba https://share.icloud.com/photos/0cFEfog_2s1M8mzcUU-zevLUQ
Pinar17 DemetF e nabizdaki degerler degil de bu 3 tane sayılı olan varya yas kombine falan oraya bakıyoruz canım. Orda da düşük risk gelmiş 10.000 diyor rahat ol yani gayet temiz keyfini sür hamileliğinin🤗
Pinar17 DemetF ayrıntılı halini sadece doktorunuz görebiliyor. O size çıktı veriyor. Tekrar kusura bakmayın yanlış bilgi vermiş oldum karıştırdım diğer resimle. Inşallah sizin de temiz gelir. 🍀
Pinar17 DemetF yaa çok pardon ben sizi post sahibi sandim. Post sahibinin attığı resim için demiştim kusur bakmayın lütfen. E nabizdaki tek degerlerle anlaşılmıyor post sahibinin ki gibi grafikli lazim varsa ona bakalim
Pinar17 Pammuk ay yanlışlıkla arkadaşa cevap vermişim ya sizin yerinize sizin gayet temiz 10.000de 1 ihtimal baya düşük yanlış olmasin bir daha diyeyim 😀