Kızlar merhabalar hangi hastane hangi doktordan memnunsunuz yada gidip memnun kalmadıgınız doktor varmı ona göre bi şecim yapıp doğumumu orada yapmayı dusunuyorum başlarda medical emire hanım düsünüyordum nedense bir kaç olumsuz yorumları duyunca vaZgectim bide doğum ücretleriniz ne kadar dır sordunuz mu kusura bakmayın biraz karışık oldu☺️