Merhaba. 36+5 günlük hamileyim. İkinci doğumum olacak. Aksilik çıkmazsa bu da normal görünüyor. Bugün kontrolüm vardı. Bebeğimin kafası '‘kanalda çok aşağıda ölçüm bile yapamadım’ dedi doktorum. Çatı muayeni yapayım açıklık var mı dedi ve kontrol ettiğinde açıklık olduğunu en ufak ağrın olursa hiç bekleme gel dedi. Nst de sancı çıkmadı.Eve gönderdi, yatış vermeyim sana dedi. Bugün alt tarafımda adet olacakmışım gibi ağrı var. Squat ve pilates topunda egzersiz yapıyorum. Acaba böyle olup ne kadar süre içinde doğum gerçekleşti, yaşayan var mı böyle bir süreci. Çok heyecanlıyım ve korkuyorum 😨👻